Wednesday, May 23, 2007

Episodul II - Peroni Fashion Extravaganza

Plecam la petrecere “de fitze.” Am zis “glam” la prima petrecere? Mii de scuze, n-am inteles conceptul!
De ce ne ducem acolo? Am fost invitate “sa spargem” petrecerea. Asa e cu celebritatea asta, te ia pe nepregatite si te arunca in valurile mondenitatii cat ai zice 'poseta'. Si cum am picat iar din alt film, tot un fel de “uninvited” ne-am simtit.
Deci. Party la Venera Arapu acasa. Must be something! Asa ca am rasturnat sifonierul pe noi si am chemat limuzina.




Ne facem intrarea. Toate camerele pe noi. Oooo, daa, erau mai multe camere si blitzuri decat oameni. Ne-au facut cateva poze, “de control”, intrebandu-se debusolati “Astea cine-or mai fi?” si ne-au lasat in pace. Nu "prezentam”.
Asa am observat ca lumea nu venea la petrecere, ci "isi facea aparitia".



Doua cate doua, domnisoare celebre cu zambete seducatoare se trageau in poza. Draguta casa dar cum toata lumea se inghesuia in hol in matasuri si paftale, noi ne-am retras intr-o camera mare, goala, unde am dat peste Lorin. Eeei, iata ca pe cineva tot cunosteam si noi. Nici el nu era tocmai invitat, venise cu un prieten. Eu una nu mai cunoasteam pe nimeni, nici din reviste nici de la TV, nu prea servesc, asa ca am plecat sa dau un ochi de obiectiv si sa trag cu urechea, in timp ce Silvia, mai iesita in lume, se intretinea cu trendimea.

Da, ma intretineam. Uite-l pe Gogu, uite-l pe Sipos ("Love the dress, love the shoes, love everything - call me!!!"), uite niste... baieti care lucreaza in publicitate? Astia se vad imediat... Oricum, domnul din poza de dedesubt e rugat sa ne contacteze. Murim de curiozitate sa stim cine e. Sanda a avut curaj doar sa isi ia la revedere de la grupul in chestiune cand am plecat (evident, fara sa ii fi cunoscut intai). Dar macar a fost politicoasa si le-a zis "Pa!". Pa!



Petrecerea era in toi (am hotarat ca fraza asta sa apara in toate rapoartele). S-a purtat in decor "camuflajul":
Uite un ecran... A, ba nu, e un buchet de flori!
Uite un perete... A, ba nu, e o barmanita!





Nici pentru paparazzi n-a fost treaba usoara, celebritatile sunt suspicioase cand adulmeca aparate foto, isi indreapta tinuta, isi pun zambetul de magazine cover pe fata si dau volumul conversatiei la minimum. Doamnele ma priveau de sus, de la inaltimea gulerelor scrobite si pana jos, la nivelul tocurilor. Lor.
Si-am ramas la picioarele lor.



In afara de barfa cu Lorin si cu fotograful Silviu, nimic nu s-a legat, noi asteptam sa inceapa petrecerea, dar dupa dupa ce s-au tras pe pelicula si au baut apa plata cu lamaie, vedetele s-au retras sa-si faca somnul de frumusete, lasand neatinse platourile argintii cu delicatese.



Si daca fiecare petrecere are piscotarii ei, la petrecerea asta noi am fost piscotarii. Cel mai simpatic a fost bucatarul, iar mai tarziu am aflat ca pana si el era vedeta TV. Eu ii laudam maiestria, iar el a graseia delicios in timp ce-mi recomanda tartinele cu rosii, nuci, rozmarin si ulei de brad si ma invita sa gust friptura, taindu-mi fasii subtiri cu miscari elegante.

Piscotarii nu se dezmint. Acest interviu este real, a fost adevarat si va fi memorabil:



- Iti plac petrecerile Lorin, recunoaste.
- Se vede pe fata mea?
- Nu, nu, se observa deasupra curelei, sub camasa usor bombata.
- Hahaha, trecut de ziarist, prezent de freelencer, ce vrei?
- Cum te coafeza meniul in seara asta?
- Friptura cu sos de lamaie e o nebunie.
- Nici de la prajituri nu te-ai dat in laturi...
- M-au cucerit eclerele cu caramel.
- Incearca si tartele cu fructe, n-o sa regreti!
- Ma duc, daca treci pe la bar, ia-mi si mie un whisky, te rog. Gratis. Hahaha!

Paranteza - Silvia sta de vorba cu Lorin.
Silvia: Nu pot sa cred ce pimpuit e Chirila. Nu ii mai place in picioarele goale si cu nisip in urechi... L-a luat doamna si l-a imbracat ca pe un papusel. La modul "Eu nu ies asa pe strada cu tine, iubi!"... Ha ha ha!
Lorin: Aaa, Tudor, buna, ce faci?! (a urmat o conversatie de jumatate de ora intre ei doi, aparent cunoscuti; bad, bad Silvia!)

Sanda a consumat. Si solid si lichid. A durat cam un sfert de ora de persuasiune sa o rup dintr-o conversatie aprinsa (oarecum unilaterala daca ma intrebati pe mine) cu o doamna cu ochii rosii. Cand am reusit sa o desprind din imbratisarea care o tinea captiva, mi-a spus: "Cam tacuta doamna... ori asta ori nu are nici o parere despre absolut nimic. Sau poate nu ii place sa vorbeasca despre ea...". Mai jos, interlocutorul Sandei.



In drum spre iesire Sanda a fost abordata de o noua doamna. Si cu ea a stat ceva de vorba. Despre tendinte, despre incalzirea globala, despre meniu. Ba chiar si-au dat seama ca au prieteni comuni. Daca citesti asta, pupici dulci, oh ye caped vigilante!



In incheiere, care e treaba cu orhideele in pahare la petreceri? Sa ne amintim de Novotel.



Peroni, follow-up?



Din nou, tot fashionably noi, fashionably signing off, nu inainte de a posta the fashionable give away. Va pupam pe agendele telefonice!

6 comments:

perfidius smith said...

cate petreceri prindeti pe saptamana ?

lorin said...

eclerele alea au meritat tot drumul pe jos pina acasa.

silvia g said...

lorin nu mai spune din casa... macar la dus am mers cu metroul.

runbaby said...

if I may, vin si eu ca outsideru' si zic: mai incercati cu petreceri cum a fost cea de la novotel, la povestea aia am ras cu lacrimi si-mi doresc (cu egoism, admit) sa se mai intample :). adica acolo unde filmul e fundamental diferit, povestea iese mai haioasa, mie asa imi pare... nu ca asta n-a fost faina, da' nu bate novotelu'.

P.S. si mai des, daca se poate, ca sa ingros obrazul pana la capat...

silvia g said...

eh, iti dai seama ca si noi vrem spontan ca novotelu, aia a fost surpriza maxima si pentru noi. presupun ca trebuie sa dam ocol hotelurilor mai des.

cam cum suna asta? hahaha.

Sahara Penguin said...

De acord. A fost mai tare aia cu novotelu' :D